Shopping, shopping och lite mer shopping

Hej :)

Idag har jag varit i Stockholm med mamma och pappa.
Vi gick en snabbis i sturegallerian (skitboring!) så vi fortsatte och gick lite här & var! :) Stannade till på Gina Tricot och där hittade jag masssor med mysiga tjocktröjor! Hittade en grön, väldigt lång cardigan som jag köpte + ett brett brunt bälte till. Apsnyggt :) Förutom att cardigan stack "ut" lite i bak, men det går att ordna :)

I torsdags var jag även i Skärholmen med mamsen. Det blev en hel del där! En tjock Musse Pigg - tröja, två T-shirtar, en stickad sak och så blev det även en ny skinnjacka också! :)

Ska försöka visa allt detta någon gång nästa vecka. Nu ska jag fika glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0