Nu tänkte jag berätta en sak...

eller två eller tre saker förresten. Vi börjar med den "tråkigaste", som då är att jag gjorde spanskaprovet idag. Hade inte pluggat något mer för jag trodde jag kunde göra provet nästa vecka. Men det blev idag iallfall, det var flera stycken som gjorde om provet. Men hur det gick för mig har jag ingen aning om. Det kändes iallfall helt okej...... Bara jag får G så är jag nöjd med det! Ska ändå sluta med spanskan efter nian.

Nu till det roliga (det som jag snackade om igår!)
Vi kan börja med en sak som jag bestämde mig för idag. Maud (i stallet) frågade mig om jag kunde hjälpa henne med Bruce och sätta igång honom. Men det är bara tills han åker tillbaka till sitt stall, som är om ca 2 månader. Maud har honom då bara på foder och har haft det i 1½ år kanske?
Bruce är en söt liten pålle. En C-ponny. Hur det ska gå för mig att rida honom vet jag inte men. Jag med mina 1,65 cm! Haha aja. :) Sen ska jag även hjälpa till & rida in Kiara (Mauds D-ponny!) ska bli roligt!!! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0