I do not!

Hej sötnosar!

Idag hade vi spanskaprov och det gick inte alls för mig. Kan ju för i helvete ingenting och jag blir bara sur & irriterad & allt när jag tänker på det... Jag med andra ord hatar spanska.

Jag kom iallfall hem från stallet nyss och fick reda på en hel del "skvaller", som vi/eller jag säger. Haha. Vårat stall är "värsta" dokussåpastallet! Det händer alltid någonting här, men det är fan bara kul :) Iallafall, fick reda på en del roligheter, eller allt kanske inte var roligt, som händer utanför stallet. Här tänker jag inte skriva någonting om det. Eller jo, kanske en sak. Men om det nu blir av så skriver jag det senare. Men jag hoppas verkligen på det! :) Skulle vara grryyymt.

Nu ska jag plugga på engelskaglosorna.
Besos y abrazos // Therese Heed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0