vilken "skoldag"

ja... vilken skoldag alltså... vi börjar dagen med IDROTT (som jag inte kan vara med på pga min rygg) och sen är det NO - håltimme! och efter det språk/spanska - håltimme! sen lunch, sen SO & SV som vi gör nå nutidskryss på som inte känns nå viktigt alls. Jag kunde lika gärna ha struntat i skolan idag känns det som. Menmen, så kan det vara ibland.

Imorgon är det iallafall studiedag & det ska bli så skönt att slippa skolan! Planer för dagen har jag redan också. Jag, Sanna & Thilda ska rida runt alla golfbanor i viksberg, vilket tar ungefär 2h så man kommer nog ha sådär liiiite ont i rumpan efter... Men aja, kul ska det bli iallafall.. :)

Just nu håller jag på och pluggar till NO-provet som är på torsdag. & det känns som om jag inte kan nånting! Usch, jag är allt annat än redo... Ha en bra fortsatt bra kväll! / THERESE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0