tömkörning x2























hhallå!
just nu sitter jag och knarkar my heart will go on (piano). jag får inte nog av den <3 så bra.

iallfall så har jag ju varit nere i stallet idag igen. samma tid som igår ungefär, och jag blir nästan arg på mig själv. för igår kväll tänkte jag "imorgon ska jag vara i stallet kl elva!" men nej, jag VAKNAR kl 11. suck. så kommer jag inte dit ner förns vid ett... jag tycker det är försent.
menmen, när jag var ute och tömkörde så träffade jag på nea! som gick med sin kompis helena. dom skulle hämta nea´s cykel som stod "bortglömd" hemma hos thilda. så dom gjorde mig sällskap tillbaka! nice.

imorgon ska jag OCKSÅ till stallet, men då ska jag rida baron :) sen på eftermiddagen/kvällen så skall hela familjen (antagligen) till lasse, kevin & nea för lasse fyller år idag. så då får jag träffa nea! <3 waaap.


Go Kväll!
PS. Glansa på bilden här uppe! Den är från idag. Visst är hon fin? Nordsvensk såklart!

Kommentarer
Postat av: Linn

Skulle vara grymt coolt om man vann :D

Datum: 2008-02-28 Klockslag: 20:40:38
Blogg/URL: http://linnzo.blogg.se
Postat av: J

jag har ståplats,jag kommer fram med tåget vid elva,och jag och min kompis vill gå och ställa oss i kö direkt,men pappa(som följer med)tycker att vi ska vänta.har du stå eller sittplats och när ska du gå och ställa dig i kön?

Datum: 2008-02-28 Klockslag: 21:06:56
Blogg/URL: http://forhoppningaroregnbagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0