springa var det

var som sagt ute och sprang lite tidigare i eftermidaggs. USCH! alltså... gud vad jag har tappat, känns det som... dom första 10 minutrarna var rent ut sagt PISSJOBBIGA! jag var helt död när jag kom hem... skulle ju ha gått på hockey men jag orkade inte det. tog en låååång dusch och sen har jag bara legat och slappat framför TVn. Sett på Big Momma´s House 2 bla.
Det blev varken nå plugg eller moppeåkning idag, får bli imorgon istället.

Och hörni!
Glöm inte bort Melodifestivalen Deltävling 2 kväll kl 20.00
Ola, Lasse Lindh, The Nicole, Alexander Schöld, Rongedal, Sanna Nielsen, Andra Generationer och Johnson&Häggkvist är kvällens tävlande. Men ni kan lyssna på låtarna redan nu och det gör ni på svt.se! Själv så måste jag säga att jag redan ÄLSKAR Sanna Nielsens "Empty Room" :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0