så här har min helg varit

Tänkte berätta lite om helgen som gått. Vi börjar med Lördag. Hmm... Jag kan börja med att säga att det var en trött Therese som steg upp ur sin säng kvart i nio... Tio var det samlig vid scandic för avfärd till Nyköpingsmatchen, den slutade 1-2 till oss efter en ganska dålig insats. Detta var en utav våra sämsta matcher, men en utav Nyköpings bästa matcher. HA, HA. Det var lite kul...
20.00 var det dags för melodifestivalen. Jag måste säga att denna omgång var URKASS! Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men Amy Diamond var värd att gå vidare till GLOBEN. Det var däremot inte Christer Sjögren, usch fy! VILKA ÄR DET SOM RINGER OCH RÖSTAR PÅ HONOM? TANTER PÅ 40+ ELLER VADÅ?! Han var säääääämst & han borde inte ens ha kommit med till andra omgången överhuvudtaget, han borde ha åkt ut direkt!
Aja, vi får hoppas på en bättre delfinal nästa vecka. Då ska bla. Alexander Schöld, Carola Häggkvist & Andreas Johnsson och Lasse Lindh vara med :)

Söndag.
Gick upp vid halv nio, drog till stallet vid nio & där red jag Baron. Han var pigg som vanligt & i galoppen gick det jäkligt fort, kanske inte så konstigt, han vilade igår. Höhö. Det var iaf skitkul!
Halv ett var det samling inför Flenmatchen. Första perioden börjar vi piss & dom vinner den med 1-3. Andra perioden rycker vi upp oss och gör 2-3. I tredje och sista perioden var spelet bra & vi kämpade. Tillslut vann vi matchen med 5-3. Skönt & duktigt av oss från att vända 1-3 till 5-3. Hihi :)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Meis

Svar: Jag har också hört den, men det är inte hela. Den som du har är på 2 min. 1000 meere är mer än 4 min. Så det var bara en bit av låten ;) Den "riktiga" har inte kommit ut än.

Datum: 2008-02-10 Klockslag: 19:29:08
Blogg/URL: http://onlytokiohotel.blogg.se
Postat av: Catrin

svar; hihih , najn det e inte hela låten ^^ Danke din e oxå fin :D

Datum: 2008-02-10 Klockslag: 19:58:16
Blogg/URL: http://wiiho.blogg.se/?c=1202669835

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0