så här har min dag varit

hejhej!
idag har jag i princip varit i stallet all day. jag red "min" lilla Baronie, as usual! När vi var på G hem till stallet (genom skogen) så stannar plötsligt Baron upp, blir jätte spänd och börjar frusta som fan. Då vart man lite skrajsen av sig, i och med att man sätt vildsvin här i skogen. Det skulle inte vara så kul att möta ett!
På tal om att möta olika djur så såg jag och thilda en STOOR älg förra veckan när vi var ute och red. Då var det mörkt dessutom, också ganska läbbigt. Aja.
Efter att jag ridit släppte jag ut Baronen i hagen och gick sedan in i fikarummet och slukade en hel kopp varm choklad. Mums! Det finns verkligen inget godare än varm choklad när man är frusen!!

Sen nu för en stund sen kom jag hem från stan med min mamma. Var inne på Wedins & Scorett för att visa henne sneakersen som jag hade hittat! Provade båda två en gång till men dom på Wedins var för små & egentligen är nog dom på Scorett det också. För man ska ju ha minst en halv cm "tillgodo". Men jag får se hur det blir. Kankse ska till Stadium och prova om ett par dojjor? Vi får helt enkelt se.

Imorgon ska jag försöka att inte sova så länge & åka ner till stallet hyffsat tidigt. Ska nämligen tömköra Glansa, ska bli roligt. Och senare framåt kvällen så ska vi i innebandylaget åka skridskor fast med innebandyklubba & innebandyboll! Undrar om jag kommer överleva överhuvudtaget? Haha, jag tror inte det är någon fara, har ju faktiskt åkt förr. Hade ju varit värre om det var "tjejskridskor" jag skulle åka på.
Men jag hör av mig imorgon igen! Kommer dock troligtvis ingen uppdatering förns på eftermiddagen.


Stor kram / Therese


PS. Vilken hårfärg tycket ni att jag skall färga? Blondare eller mer åt det bruna hållet?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejhej!
Har ju inte träffat dig IRL men du kanske skulle prova med lite mörkare hår typ ljusbrunt :P

Datum: 2008-02-26 Klockslag: 22:35:25
Blogg/URL: http://linnzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0