regn, blåst, lera

Japp! Jag har varit med om allt det idag.
Drog till stallet vid ca ett och tömkörde Glansa. Det var kul, men det kunde ha fått varit bättre väder än (emellan åt) spöregn! Dessutom blåste det en del också + att jag tömkörde i skogen = LERIGT! men ja, så är det ibland.
Käkade lunch i stallet också så jag var inte hemma förns halv sex.
Det var jätte skönt att få komma hem! Men det blir inte så mycket till att vila för att om lite mer än 1 h så ska jag vara på månskensrinken. Jag undrar jag om det blir nå skridskoåkande? Det har ju regnat som sjutton idag...

Uppdaterar ikväll! Är väl hemma senast tio!


Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du ska på konserten va ? :)

Datum: 2008-02-27 Klockslag: 20:25:07
Blogg/URL: http://jonaya.blogg.se
Postat av: sofia

svar på de du komenterade den 16.e på min (;

hahaha de e nog bara bra att dom läser isåfall (:
me ne dom har inte adressen :D hahah :D och dom visste att ja inte ville ha dom där (; (A)

Datum: 2008-02-27 Klockslag: 22:21:57
Blogg/URL: http://myllers.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0