ont i ryggen

Vi spelade två stycken DM-semifinaler idag.

- Första DAM: Nykvarns IF vs Södertälje IBK = 2 - 0
Vi gör en bra match & vi hade ett par chanser. Jag tycker att
vi var värda ETT mål iallfall...

- Andra F91/92: Telge SIBK vs Södertälje IBK = 6 -1
Här står vi upp bra i första perioden, i andra & tredje var det
inte lika bra... Annars var väl matchen ungefär som den brukar vara
mellan oss. Sofia "Fia" Karlsson gör vårat mål!

Så imorgon har vi en final att spela. Och det är i gruppen F89/90. Gissa vilka
vi möter? Jo, Telge SIBK. Haha... Det blir andra gången, men imorgon, då ska
vi verkligen kämpa! Skulle vara grymt kul att få vinna, speciellt över dom igen!

Allmänt så upptäckte jag efter matchen att det var snö ute! :-( BUHU! Man vill
ju inte ha snö nu. Det är för sent nu... Suck... Nu vill man ju ha sol & värme! Men
det jag stör mig mest på är att jag INTE kommer kunna provköra moppen
imorgon pga snön. Usch! Jag har ju längtat sen tim fick moppen. Detta är VÄLDIGT
frustrerande! Aja... hoppas snön försvinner inom några dagar...
"OBS!" Jag brukar inte vara så här "anti-snön", jag tycker det är mysigt, men den
kommer vid FEL månad! Den ska komma November & hålla på till typ Januari. Sen
är man trött på vintern o snön & då passar det bra med lite vår & sen MKT sommar!

För er som inte vet så går Göta Kanal 2 på tv4 ikväll kl 20.00! Om ni inte har sett den så tycker jag verkligen att ni borde göra det! Den är himla bra! :-) / Therese

Kommentarer
Postat av: fanny

hade tänkt kola på den, men vet int eom man måste se ettan först.. hmz, hursomhelst, du rekomenderar den ju, typ som alla andra oxå gör.. heheså får väl kolla på den :)
kika gärna in min blogg om du har tid och lust :)

Datum: 2008-02-02 Klockslag: 19:52:55
Blogg/URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0