nice, nice, nice

Dagen börjar med lite moppekörning. Det gick bra, så bra :) Längtar tills jag får körkort! Nästa helg blir det mer moopppeeee <3
Sen drog jag vidare direkt till stallet för att rida Baron & vilket krutpaket!
Vi red Ulrika & Lillemann runt ån. & det gick bra. Mestadels skritt men även trav och så tog vi en galopp också. Det börjar med värsta solvallatraven, och ni kan tänka er hur det måste ha sätt ut då när jag red barbacka! haha.. Men sen så manade jag på honom lite och då gick det över till snabb galopp! Fick nästan inte stopp på honom :P Menmen, han skötte sig, inge bockande eller kickande!

Nu sitter jag här och kollar på True Life på MTV som handlar om människor med tvångsankar, jobbigt! Innan såg jag på Tokio Hotel LIVE i Spanien! Grrrreeeat! Sen fortsatte det med topp 6 -listan.
1/ (Through The) Monsoon
2/ Ready, Set, Go!
3/ Übers Ende Der Welt
4/ Schrei
5/ Rette Mich
6/ 1000 Meere

Aja, nu är det bara att ladda inför matchen ikväll, Kolpenäs. Om vi vinner den så är det klart att vi går upp i Div. 2!

Kram Therese


Kommentarer
Postat av: Lina

Heja heja! Vi ska vinna ikväll! Gör många mål!:)

Datum: 2008-02-17 Klockslag: 18:43:39
Blogg/URL: http://linarasjo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0