lördagggg

336528-70Hello girl´s! And boy´s!
Idag är det lördag - lördag, lördag, lördag! Härligt! Vet inte riktigt vad som händer idag, hade tänkt dra ut och springa lite & sen är det SSK match, om jag nu ska gå, det vet jag inte. Menn.. Hm.. Juste! Hur kunde jag glömma? Idag ska jag övningsköra (moppe), haha. Det låter lite barnsligt, men :) Sen så måste jag plugga, vi har två prov och en inlämning nästa vecka. Prov eller läxförhör i engelska, prov i matte (hata!) och inlämning i SO om "sekter". Så... dan blir nog lite full ändå... Men vi hörs senare sötnosar!

Bamsekram!

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:ja det var kul:D haha enligt mig så är han sötare i verkligheten:p:)

Datum: 2008-02-16 Klockslag: 12:31:57
Blogg/URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0