kvällsfinishen

Jag sa ju att jag skulle höra av mig mer imorgon. Men jag kan faktiskt inte låta bli att blogga lite nu. Det känns som att blogg.se har blivit min nya drog. Förut var det ju bilddagboken.se, men de är inte lika kul längre... Så jaja.
Nu sitter jag här uppe på mitt rum och dricker varm choklad. Egentligen så var jag sugen på godischoklad, men vi hade inget sånt lyx hemma. Hade i extra oboy, fast det är ju ändå inte samma sak. Men detta får duga:)

Sitter och lyssnar på Alexander Schöld - Som En Solig Sommardag. Den är mysig!
Har försökt hitta den på youtube men icke. Fast här är en intevju med honom på TV4 Nyhetsmorgon + lite av nya videon på "Den Första Svalan".
Kanske lägger in "Som En Solig Sommardag" nån gång på youtube själv. Får se!


Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0