hej alla glada

bästa skoldagen på länge! mycket skratt, som dock ledde till smärta =/
dagens skollunch var pannkaka & då så bestämde jag, nea & thilda oss för att vara lite barnsliga och "tävla" om vem som kunde äta flest pannkakor. det blev jag & nea som åt 9 st. snacka om att vi mådde lite illa efteråt ;) och gud vad vi skrattade dom 20 minutrarna! hihi.
men sen så hände en grej som inte var riktigt lika kul... thilda skulle fixa sin sko & då sätter hon sig på stolryggen och helt plötsligt så välter stolen & hon slog i huvudet i bordet och i golvet =/ aj! så vi gick illa kvickt till skolsystern som sa att hon skulle gå hem. Hoppas det är bättre nu stumpan! <3

kl 17.00 var det träning och det gick faktiskt bra idag, för en gång skull :) roligt var det också! jag & müller var flum & garvade bara lite grann så där... hihi. I helgen är det match också, mot Kolpenäs. Det blir spännande!

Kram Therese
PS. Har inte haft tid att svara på era kommentarer pga skolarbete. Men gör det lite senare! Jag är jätteglad för att jag har fått så många nya besökare & framför allt att iallfall några av er är gulliga och kommenterar :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; ja fy fan jag håller på och spricka av avendsjuka just nu ;/

Datum: 2008-02-11 Klockslag: 22:24:02
Blogg/URL: http://jenniferjonsson.blogg.se
Postat av: Elin

svar:ja den är så himla vacker!!!:)

Datum: 2008-02-12 Klockslag: 08:18:03
Blogg/URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Elin

svar:alla mina bageyjeans är min brorsas förutom ett par haha:p dom jag har på mig är märket enerige och kommer från gate one:)

Datum: 2008-02-12 Klockslag: 17:42:35
Blogg/URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0