han var helt galen!

Kom hem från stallet för ett tag sen och  nu sitter jag och lyssnar på heilig och snackar med frida om moppekurs! hon är på :) hoppas bara pappa tkr att kursen är ok.

aja, det gick bra att rida Barren (Baron, han har lite olika smeknamn som ni kanske har märkt...) Men han var en aning GALEN! Vi började iallafall med att rida upp för RHBB (ragnhildsborgsbacken) och sen red vi längt kanalen och hem. Han ville springa HELA TIDEN! Men när han väl fick göra det så sprang han sidverts eller jättefort! Men en gång så fick jag faktiskt ner honom i en lugn & samlad galopp, så det var bra!...

pratade med nea för en stund sen också & vi ska ses ikväll! hihi :* dock blir det inte så sent ikväll för att jag har innebandymatch imorgon i Nyköping/Oxelösund. Aaaah, hatar att åka till jävla Nyköping, det tar sån tid! Vi gör det all the time med laget! Vi borde skaffa oss ett andra hem där!!? Haha.

Aja, nu ska jag nog börja att göra om min bloggdesign lite :) Känner för att fräscha upp den.


Byebye!
Ps. Va kul att det har kommit så många nya besökare till min blogg :) Är jätte glad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0