Guten Morgen!

Eller God Morgon som man brukar säga på svenska :) haha.
Vaknade för en timme sen & har suttit vid denna fyrkant sedan dess. Så det här blir det sista jag gör på datorn nu, för sen måste jag äta frukost och dra mig ner till stallet. Ska rida Baron som jag skrev igår. :) Dock så ska jag inte rida med Sanna för hon & hennes pappa skulle åka och hämta hennes moppe som dom tydligen hade köpt igår! Nice! Sanna berättade också att hon hade bokat in sig på en moppekurs nu på onsdag (den var två gånger) 1,5 h. Uppkörningen var tydligen inte förns om nån månad efter det. Måste ju också gå moppekurs, ska gå med frida är det tänkt. Aja, nog om moppar och allt för nu måste jag sticka.


Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en trevlig fredag!

Datum: 2008-02-29 Klockslag: 11:55:31
Blogg/URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0