första förlusten

hur ska jag börja? vi hade iallfall match mot Flen IBF i Flen... suck... jag hatar att åka bil... långt... dessutom är vägen dit inte den bästa, speciellt inte för min åksjuka. Men det gick bra både dit och hem. Något som inte gick så bra var matchen.
Det börjar med att jag gör 0-1 och fia (tror jag) 0-2. Efter det går det snabbt och dom kviterar till 2-2. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att vi förlorade med 4-3. Surt! Detta är den första F91-92 match som vi blivit besegrade. Men så kan det gå. Iallfall, så åkte vi hem och jag förstår verklgen inte... Varför går det ALLTID snabbare hem än dit man ska?! Det kanske inte gör det, men det känns iallfall som det. Aja.

Ikväll är det melodifestivalen! Jag får INTE missa det! Eller... själva melodifestivalen gör inget att jag missar, men jag får inte missa pausunderhållningen, BJÖRN GUSTAFSSON! ;) Undrar vad han bjuder på denna gång. Han kan ju knappast höja sig sen sist. Eller? Det var bara såååååå roligt!

Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0