en dag kvar till sportlovet!


20/12Idag har vi haft TVÅ prov! Eller det ena var faktiskt ett läxförhör (ENG) och det gick som smort! Sen hade vi det här fruktade matteprovet som jag har pluggat till hur mycket som helst känns det som! Det gick okej... Svarade på 11,12 frågor av 15 st. Så vi får se hur det gick. Jag blir nöjd om jag får VG eller VG-. På förra matteprovet fick jag G, jag var ett poäng ifrån VG! Det var mkt frustrerande kan jag tala om! Aja... Nu är iallfall "proven" gjorda och det känns jätte skönt!

Vid 5 drog jag ut till stallet för jag skulle träffa Annette där, för att vi skulle tömköra Glansa. Eller Annette skulle lära mig att tömköra! & oj, vad lätt det var! Iallafall på Glansa :) Det var kul också! Nästan så kul så att jag höll på att lägga till "jätte" ! Först arbetade vi lite i korallen & sen gick vi en tur!
Alltså... Åååh... Jag är jätte sugen på att börja på trav! Det verkar så himla kul att köra! Då kanske jag skulle få tillbaka hästintresset. Eller inte få tillbaka! Men att jag skulle tycka att det var ännu roligare :) Wellwell... Det är bara en dröm som aldrig kommer att bli riktigt sann tror jag!

Imorgon är det fredag & jag ska berätta en kul grej! SANNA SKA BÖRJA I VÅRAN KLASS! Hihihi. Känns ju lite konstigt eftersom att hon är en "amazonas" men det kommer bli jätte bra! Hoppas jag!
Sen tänkte jag även berätta EN TILL kul grej. IMORGON FÅR VI SPORTLOV! Det ska bli så grymt skönt! Dessutom är Nea hemma för en gång skull. Hon brukar ju annars åka till sin mamma, but not this time :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Men så söt !

Datum: 2008-02-22 Klockslag: 07:31:00
Postat av: thess

vem är askungen?

Datum: 2008-02-22 Klockslag: 14:17:07
Blogg/URL: http://thererese.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0