dålig uppdatering

hej! ledsen, det har varit lite dålig uppdatering dessa två dagar.. men nu är jag här, AKTIV igen :)
just nu borde jag egentligen inte slösa bort min värdefulla pluggtid på att sitta och blogga, menmen... ETT litet inlägg hinner jag nog med iallfall!

Det har kommit upp lite nya saker som jag tänkte berätta om.
Från och med nu så kommer jag bara rida Baron & INTE Baileys också. Hehe, viktigt för er att veta (Y) men jag kände bara att jag ville skriva det.
Sen så har jag läst att Tokio Hotel har planerat/bestämt att dom ska ha en extra konsert i Danmark! Hur avundsjuk blir man inte nu? Jag tycker det vore myyyycket bättre ifall dom skulle ha en till här i Sverige! ;) Hhihi. Fast jag är "ändå" otroligt jävla glad att dom kommer hit överhuvudtaget! :D gud va kul det kommer bli, jag & nea!

Sen tänkte jag även tipsa er att läsa denna & denna! Man blir grrrymt avundsjuk!
Menmen, nu ska jag fortsätta med min engelskaläxa. Vi skulle välja en engelsk låt & översätta till svenska. Gissa vilken jag tog? - Don´t Jump <3 hihi.

Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0