como esta?

muy bien, gracias.

jag älskar fredagar! skolan är grymt skön. Börjar kl 08.30 med livskunskap & sedan 2h hemkunskap eller syslöjd & sen lunch & sen spanska till 13.45 & då slutar vi. Very nice!
iallfall så ehm... vi hade DM-semifinal F89/90 ikväll mot ONYX i björkestahallen (som jag ogillar väldigt mkt!!) Iallfall så gick det bra, vi vann med 2-4! Så nu är det Telge SIBK i final då. Kul. :-)
Imorgon forsätter dagen med innebandy & åter igen lite mer innebandy. Jag ska säga er att jag måste gå upp kvart i sex!!! imorgon. ouuff... Då har vi DM-semifinal DAM mot Nykvarns IF & det ska bli spännande! Vi har ju aldrig mött dom förut & vi vet att dom är bra men vi har ju inget att förlora direkt, det är ju dom som ska känna pressen i och med att vi är NÄSTAN bara 93or.. Men det ska nog gå bra! Hoppas jag. Kul ska det iallfall bli...;-)
Efter denna match är det DM-semifinal F91/92 mot Telge SIBK & det är väl inget att säga, bara att köra på som vi gjorde sist när vi för första gången vann mot dom! Grrrryyyyymt. Skriver imorgon!

Buenas noches! / Therese


Kommentarer
Postat av: Emmelie

sv; Ja gör det! ^^ Snygg och inte särskilt dyr heller! :)

Ojdå, det lät ju inte så bra. Är det Mavalas du använder också? :)

Datum: 2008-02-01 Klockslag: 22:37:09
Blogg/URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0