bambi på hal is

hej!

jag kom hem för si så där en och en halv timma sen. det gick bra att åka, även fast skridskorna var lite för små... vurpade inte en ända gång! (Y) det gjorde där emot min lilla sofie. hon var som bambi på hal is! haha.

just nu sitter jag och funderar på om jag inte ska göra om min bloggdesign lite? jag får se. kanske bara ändrar headern & fräschar upp med en ny bild på tokio hotel.
sedan funderar jag även på, som jag skrivit i ett tidigare inlägg, hur jag ska göra med mitt hår? jag har redan bestämt mig för att spara ut håret men vilken färg ska jag färga? ljusare eller mer åt det bruna hållet? jag ska försöka mixtra ihop något i paint så man får se hur jag skulle se ut i brunt och så. DÅ får ni tycka till! :)

imorgon blir det stallet igen. ska tömköra Glansa. Sen blir det väl lite plugg också!.
menmen, nu ska jag sova.


Sov gott!
PS. Som ni kanske märkt så har musiken försvunnit. Den kanske kommer tillbaka nån annan dag, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja självklart :D stå eller sitt plats?

Datum: 2008-02-28 Klockslag: 09:31:10
Blogg/URL: http://jonaya.blogg.se
Postat av: Johanna

yes det har den ;) fast jag tycker att meere är bättre :P

Datum: 2008-02-28 Klockslag: 10:22:18
Blogg/URL: http://jonaya.blogg.se
Postat av: Lene

svar: Aa, skulle va roligt om dom skulle spela den i stockholm 3/4. Men det ska dom nog inte:( på tanken att dom har så många andra låtar.

Datum: 2008-02-28 Klockslag: 10:35:34
Blogg/URL: http://lene93.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0