7 Februari

Hej hallå!
Ska börja med att säga grattis till min älskade mamma som fyller 41! <3 Och Frida som fyller 15 år idag! <3
Egentligen är jag inte alls på humör för att skriva blogg, ska väl sätta på lite musik & se om det hjälper... Iallfall... Idag var det skola som alltid & vi hade det fruktade NO-provet! Buhu. Jag hade verkligen inte pluggat någonting kändes det som. Eller jag började igår, bra va!? Nejnej, det var så här det INTE skulle bli, "plugg i sista minuten". Jag måste skärpa mig om jag vill höja mina betyg! Men tillbaka till provet nu. När man satt där med provet framför sig så blev allt svart & man kom inte ihåg någonting, jag H-A-T-A-R när det blir så. Kanske är ett tecken på för lite plugg? Men ja, det gick iallfall bra tillslut. Det var nån fråga jag inte svarade på, så jag är rätt nöjd med det jag presterade trots att jag inte pluggat så mkt.


Efter skolan så drog jag till stallet. Jag - Baileys & Emelie - Bruce red elljusspåret. Det gick helt okej. Inga bockningar eller så, det var skönt... :) Efter så var det meningen att jag skulle hem men då kunde inte mamma hämta mig så då tog jag upp Glansa och borstade på henne lite men sedan kom jag fram till att jag skulle rida henne också & så blev det. Men bara en skrittur i och med att vi varit ute 2 timmar igår. Jag red barbacka & jag måste säga att jag har aldrig i hela mitt liv ridit någon mysigare häst än Glansa. :)


Imorgon får vi som är backstage-medelemmar på tokiohotel.de se "Don´t Jump"-videon! :D me is längtar!
/ TH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0