35 dagar kvar!!!!!!!!!!!!

336528-91

35 dagar kvar tills Tokio Hotel kommer till Sverige, vårat Sverige.
35 Dagar kvar tills vi får andas samma luft som Tokio Hotel.
35 Dagar kvar tills vi får höra Bills ljuva stämma höras över hela Hovet.
35 Dagar kvar tills vi får se Tom spela Gitarr som aldrig förr, se hans dreads flyga omkring samtidigt som han diggar med huvudet.
35 Dagar kvar tills Georg står där med sin snygga bas & visar Sverige vad han går för.
35 Dagar kvar tills Gustav spelar bättre trummor än i något annat land!

Tokio Hotel kommer alltså till Sverige.
Dom skall alltså flyga till vårat lilla skitland för VÅRAN skull!

Texten är snodd av
Elin.
Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv!
35 DAGAR KVAAARRRR <333333333 JAG RYSER NÄR JAG TÄNKER PÅ DET! MAN KOMMER JU LIKSOM FÅ SE DOM L-I-V-E! IIIIIIHHHHHHHHHH.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh jag blir så deppad när jag läser det där, jag är ju i Spanien när konserten är :(

Datum: 2008-02-27 Klockslag: 11:52:48
Blogg/URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0