10 dagar kvar.

10 dagar kvar till min födelsedag. :)

nu har jag suttit och fixat med min blogg, som ni kanske har lagt märke till! Men den är inte riktigt klar ännu... Är bara lite kvar nu, sen kommer jag inte att ändra på designen på ett tag... det var ett jäkla jobb att fixa om den helt från noll, tycker jag (nybörjare).

Jag undrar om det är någon som vet hur man får nedräknaren, profilbilden, infotexten, kalendern och det allt under att hamna UNDER varandra? Alltså... För nu ligger det lite på sniskan alltihop. Hjälp! / Therese

Kommentarer
Postat av: louise

svar; hehe va bra^^ kan ja skicka dom nån gång nesta vecka för ja har dom på datan hos pappa o nu e ja hos mammma... :)

Datum: 2008-02-09 Klockslag: 13:11:10
Blogg/URL: http://tokiohotel93.blogg.se
Postat av: Emmelie

SV: Ja, eller hur! Visst är det dåligt? ;S

Jo det går, men jag vet bara inte hur man gör. Har frösökt en gång tidigre men det funkar inte. Måste be ngn om hjälp! :p

Datum: 2008-02-09 Klockslag: 16:24:20
Blogg/URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Påhopp eller dyl. raderas omedelbart!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (uppskattas)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0